Tylko zapisani dostają:

  1. Newsletter z wartościową wiedzą z e-biznesu (w tym materiały wideo).
  2. Zaproszenia na nasze szkolenia na żywo!

Z fimów dowiesz się:



  • Internet w biznesie czy biznes w Internecie? (opis filmu)
  • Z wykładu dowiesz się czym jest Internet w biznesie i biznes w internecie. Wyjaśnimy gdzie powinieneś umiejscawiać swój e-biznes by zrozumieć co i jak na niego wpływa. Od prawidłowego rozumowania zależy finalny efekt jaki osiągniesz prowadząc firmę e-biznesową. Poznasz prosty i skuteczny wzór na sukces i porażkę. Powiemy jak chronić się przed porażką. Wyjaśnimy jak osiągać dochód pasywny z e-biznesu. Podamy sposoby upasywniania biznesów. Dowiesz się jak mieć najlepszego pracownika na stronie www.
  • Strategie biznesowe (opis filmu)
  • Słowo strategia jest pochodną słowa cel. Bez celu nie ma strategii dojścia do tego celu. Na wykładzie poznasz ponad 10 ważnych strategii, dzięki którym łatwiej i prościej zbudujesz firmę e-biznesową. Powiemy Tobie czym jest dźwignia, jak ją stosować w praktyce oraz dlaczego właśnie teraz jest najlepszy okres na budowę firmy e-biznesowej.
  • Jak podejść do zlecania budowy strony internetowej? (opis filmu)
  • Co zrobić by nie paść ofiarą webmastera, który wyznaje zasadę: Zdobyć zlecenie, Zrobić zlecenie, Zarobić, Zapomnieć o kliencie. Zanim się zorientujesz, że taka strona www nic Ci nie daje, minie nieco czasu. A potem często budujesz ją jeszcze raz. Na wykładzie dowiesz się, jakie są sposoby budowy stron www, jakie są ich rodzaje oraz jakie są koszty ich wykonania. Powiemy także, co obowiązkowo musisz zrobić zanim udasz się do ludzi budujących strony www i dlaczego warto mieć dobry „kij” lub „bat”...
  • Proces budowy strony internetowej - co jest potrzebne i za co płacisz? (opis filmu)
  • Czyli jak zbudować stronę raz a dobrze. Dowiesz się jak wygląda prawidłowa kolejność budowy strony, na co w każdym etapie zwrócić uwagę, jak kontrolować pracę webmastera, kto jest kim przy budowie strony www. Powiemy Ci, czym charakteryzuje się dobry hosting i jak wybrać operatora. Omówimy także co to jest CMS, jak wiele od niego zależy i który powinieneś wybrać dla siebie by nie mieć kłopotów z zarządzaniem treścią strony www, pozycjonowaniem, testami AB i innymi strategiami marketingu internetowego.
  • O co pytać zlecając budowę strony internetowej? (opis filmu)
  • Ile kosztuje zbudowanie strony internetowej? Co wpływa na cenę strony internetowej? Czego wymagać od twórców strony? Jak formułować wymagania co do strony? Co powinno znaleźć się w umowie? A może bez umowy? Na te i jeszcze kilka innych pytań odpowiemy na naszym spotkaniu!
  • Co musi mieć dobrze zbudowana strona www? - część 1? (opis filmu)
  • Strony internetowe posiadają wiele wspólnych elementów takich jak np. nawigacja, nagłówki, stopki czy nawet strona kontaktu. Istnieją wytyczne dzięki którym będziesz miał pewność, że te elementy działają jak należy i nie odstraszają odwiedzających. W tym odcinku lista wielu pomocnych wskazówek!
  • Jak wybrać dobrą domenę? (opis filmu)
  • Przedstawimy 11 wskazówek, które warto wziąć pod uwagę wybierając odpowiednią domenę dla swojej działalności. Obalimy najważniejsze mity na temat domen. Odpowiemy na pytania: Czy za dobrą domenę trzeba zapłacić krocie? Domena na własność, czy może dzierżawa? Jakich narzędzi i sposobów użyć aby stworzyć nazwę domeny, która będzie łatwa do zapamiętania?
  • Zlecam wykonanie serwisu internetowego - jak zabezpieczyć swoje prawa? (opis filmu)
  • Na co zwrócić uwagę podpisując umowę na wykonanie strony internetowej? Czy na pewno jesteś właścicielem strony - przenoszenie autorskich praw majątkowych. Umowy licencyjne. Zasad wykorzystania cudzych treści na stronach i odpowiedzialności za treści innych. Co to są znaki towarowe? Czy domena jest znakiem towarowym? Czy i jak je chronić? Na te i i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci: Marcin Błaszyk i Krzysztof Jarosiński z kancelarii Start-up Legal Consulting. Naprawdę warto przyjść!
  • Co musi mieć dobrze zbudowana strona www? - część 2 (opis filmu)
  • Druga część tematu, który wywołał bardzo duże zainteresowanie. Przedstawimy kolejną listę pomocnych wskazówek, które pomogą Tobie stworzyć dobrą stronę www. A jeśli już masz serwis www, to będziesz mógł zweryfikować czy jest dobry, czy może wymaga koniecznych poprawek. Skuteczna strona www jest jak solidny bank - ma przynosić korzyści.
  • Fundamenty marketingu internetowego (opis filmu)
  • Rozpoczynamy nowy cykl wykładów na Akademii Skutecznego E-biznesu pod wspólnym tytułem Promujemy serwis www. Solidny fundament to podstawa sukcesu. Na tym spotkaniu dowiesz się, jakie są formy i rodzaje promocji w Internecie. Czemu pozycjonowanie to mit? Jak uniknąć aż 10 najczęściej popełnianych błędów w e-marketingu. Powiemy czym jest i na czym polega budowanie marki w internecie. Poznasz wskaźniki marketingowe dzięki którym zmierzysz i obliczysz jakie efekty daje Twój e-biznes.
  • Zasady obsługi klienta w Internecie (opis filmu)
  • Praktyk e-biznesu, przez media okrzyknięty najmłodszym polskim milionerem w branży e-biznesu, opowie na zajęciach, jaką politykę obsługi klienta miał w swoich firmach, dzięki której odniósł sukces. Aktualnie stworzył i prowadzi szkołę ASBiRO.
  • e-Commerce - zakładamy sklep w Internecie (opis filmu)
  • Handel w Internecie to jedna z najszybszych form osiągania zysków w Internecie. Jak zacząć? Na co uważać? Których błędów wystrzegać się szczególnie? Powiemy także, jak wybrać oprogramowanie e-sklepów, co powinien mieć dobrze zrobiony e-sklep, jak zwiększać wartość koszyka oraz czy można odnieść sukces prowadząc e-sklep po godzinach.
  • Prawne aspekty prowadzenia e-sklepu (opis filmu)
  • Kontynuacja tematów prawnych. Tym razem z szczególnym spojrzeniem na handel w Internecie. Na spotkaniu dowiesz się m.in., jakie masz prawa i obowiązki jako właściciel e-sklepu, czemu masz uważać na rejestr klauzul niedozwolonych, jaka powinna być minimalna treść regulaminu i jak to faktycznie jest z tym 10 dniowym terminem na zwrot towaru. Masz pytania? Przyślij je nam przed wykładem. Odpowiemy na zajęciach.
  • Copywriting - zasady sztuki pisania (opis filmu)
  • W internecie szukamy informacji. Informacja to słowo pisane. Słowo pisane to Twój pracownik na stronach www. Od jakości słowa pisanego zależy czy i ile pozyskasz klientów na oferowane usługi czy produkty. Na wykładzie dowiesz się czym jest zasada AIDA oraz AIDA S, jak ją stosować, jakie są rodzaje języka klientów które musisz używać w tekstach sprzedażowo - promocyjnych.
  • Jak praktycznie wykorzystać moc Facebooka w biznesie? (opis filmu)
  • Czy Facebook może pomóc Ci w biznesie? Czy jest to tylko kolejna strona do oglądania zdjęć znajomych, czy może potężne narzędzie, dzięki któremu możesz dotrzeć łatwiej i szybciej do swoich odbiorców? Czy warto założyć fanpage swojej firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z Facebookiem w biznesie znajdziesz na naszym wykładzie.
  • Czy ruch z wyszukiwarki to część Twojego core business? (opis filmu)
  • Czy wyszukiwarka jest ważnym elementem Twojego biznesu? Czy mając firmę możesz pozwolić sobie na zignorowanie marketingu w wyszukiwarkach? Jak ruch z wyszukiwarek wpływa na działanie Twojej firmy? Czy wyszukiwarki to tylko pozycjonowanie i AdWords? A może to wystarczy? Każdy uczestnik spotkania otrzyma specjalny kupon rabatowy na produkty MaxROY.com. A wśród uczestników zadających najciekawsze pytania zostanie rozdana płyta 3xDVD AdWords i 3xDVD Facebook.
  • Copywriting - zasady sztuki pisania - część 2 (opis filmu)
  • Kolejna porcja wiedzy o sztuce pisania tekstów. Tym razem skupimy się na słowach, frazach, zdaniach dzięki którym możesz kreować obrazy wywołujące emocje i pożądanie produktu w umyśle czytającego. Dowiesz się m.in co to są: predykaty, czym jest synestezja jak wykorzystywać implikacje. Słowem wiedza o słowach które będą dla Ciebie pracować jak je poznasz i będziesz dobrze wykorzystywać.
  • Copywriting - zasady sztuki pisania - część 3 (opis filmu)
  • Trzecia część cyklu na temat copywritingu. Tym razem dowiesz jaką moc mają niektóre, z pozoru zwykłe, słowa. Czy nie zawsze oznacza nie? Jak działają łączniki? Co to są i jak działają presupozycje? To wszystko i wiele innych ciekawych tematów już w czwartek!
  • Fundamenty ePR i organizacja promocji firmy w Internecie (opis filmu)
  • Specjalistka od PR opowie na spotkaniu o fundamentach promocji firmy w Internecie. Wyjaśni co to jest ePR? Na czym polega efektywna promocja firmy? Jak wykorzystać blog w swoich działaniach? Jak promować się na Facebooku? A co najważniejsze udzieli kilku rad jak nie dać się zwariować i stworzyć spójną komunikację firmy w Internecie.
  • Kampanie reklamowe - wstęp do AdWords (opis filmu)
  • Dowiesz się jak skutecznie posługiwać się najbardziej znanym narzędziem reklamowym. AdWords to nie tylko reklama tekstowa na wyszukiwarce Google ale o wiele potężniejsze narzędzie dzięki któremu Twój komunikat reklamowy dotrze nawet na urządzenia mobilne i tablety.
  • Fundamenty Google Analytics (opis filmu)
  • Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, idzie na marne. Problem w tym, że nie wiem, która. – John Wanamaker, przedsiębiorca, 1838-1922. Ty nie musisz mieć takiego problemu! Za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics możesz sprawdzić skuteczność swoich działań i określić, które pieniądze na reklamę zostały zmarnowane, a które przyniosły korzyści. Przyjdź i dowiedz się, jakie najważniejsze statystyki znajdziesz w Google Analytics, jak je interpretować i na co zwrócić uwagę, aby wyciągnąć prawidłowe wnioski.
  • Fundamenty Google Analytics cz. 2 (opis filmu)
  • Miarą sukcesu e-biznesu jest wielkość konwersji. Jak ją zmierzyć? Znasz już swoją konwersję? Jak ją zwiększyć? Google Analytics to miejsce które prawdę Tobie powie o Twojej witrynie. Naucz się je stosować i prawidłowo interpretować wyniki jakie prezentuje na temat Twojego e-biznesu. Kontynuacja tematu rozpoczętego tydzień temu.
  • Jak praktycznie wykorzystać moc Facebooka w biznesie? cz. 2 (opis filmu)
  • Dowiesz się jak zaplanować, przygotować i przeprowadzić kampanie na Facebooku. Na co należy zwrócić uwagę na każdym z tych etapów, a także jak badać ich skuteczność. Dużo przykładów i praktycznych porad oraz nowości.
  • Fundamenty Google Analytics cz. 3 (opis filmu)
  • Dowiesz się czym są i jak wykorzystać ścieżki konwersji czyli jak sprawdzić gdzie uciekają klienci. Śledzenie kampanii marketingowych - tagowanie. Integracja Google Analytics z AdWords. Dodatkowe ciekawe możliwości i funkcje Analyticsa.
  • Google Website Optimizer - testuj zwiększysz dochody (opis filmu)
  • Czy wiesz, że jesteś statystycznie nie istotny? Bo liczy się ten kto ma złoto. A kto ma złoto? Twoi klienci! A Ty chcesz to złoto od nich pozyskać. To ich sposób myślenia i działania jest najbardziej istotny. Testuj a dowiesz się na co reagują osoby odwiedzające Twój e-biznes. Mając tę wiedzę łatwo zwiększysz zyski. Na spotkaniu dowiesz się jak stosować proste w obsłudze narzędzie Google Website Optimizer pozwalające sprawnie poprawiać jakość posiadanej strony www.
  • AdWords - kampanie reklamowe - cz. 2 (opis filmu)
  • Kolejna część wykładu o Google AdWords. Tym razem zobaczysz jak zdefiniować kampanię reklamową, jak dobrać słowa, stawki oraz zadbać o wysoki współczynnik jakości.

Organizatorzy



Doskonała wiedza, mnóstwo przykładów praktycznych.
Akademia Skutecznego E-biznesu

Czym jest Akademia Skutecznego E-biznesu?

Akademia SeB jest dokładnie przemyślanym cyklem prelekcji o tematyce związanej z biznesem nakierowanym na Internet. Poruszymy sprawy związane z szeroko pojętym e-biznesem i tematyką około biznesową. Po przejściu całości:

  • Będziesz wiedział, jak podejść do biznesu w sieci.
  • Będziesz wiedział, jak sprawnie i ze zrozumieniem korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie.
  • Będziesz wiedział na co zwrócić uwagę rozwijając swoją stronę www.
  • Będziesz wiedział, jak prowadzić efektywne działania marketingowe.

Zaczęliśmy od fundamentów i filozofii a skończymy na kwestiach zaawansowanych - ale nie trudnych, bo przekazywanych prostym i zrozumiałym językiem :) Od prelegentów wymagamy by byli praktykami i to z doświadczeniem wieloletnim. Zanim wejdą na mównicę muszą wykazać, że to co zamierzają powiedzieć ma wartość merytoryczną i sprawczą dla słuchaczy. Ma być dynamicznie i konkretnie.

Cotygodniowe darmowe spotkania na żywo

Spotykamy się w każdy czwartek (oczywiście z wyjątkami typu święta). Zajęcia Akademii SeB są 2 godzinne: 1,5 godziny prelekcji + 30 minut panelu dyskusyjnego z odpowiedziami na nurtujące słuchaczy pytania. Wszystkie wykłady tworzą zamkniętą całość a każde spotkanie zgłębia jeden, konkretny temat.

Każda prelekcja to garść wartościowej wiedzy i praktycznych porad. Dostajesz dosłownie „bombę kaloryczną” wiedzy, czasem większą niż można przetrawić. Ale też nigdy nie wiesz, kiedy dany pomysł czy idea właśnie stanie się Tobie potrzebna i przydatna. Lepiej wiedzieć za dużo niż za mało w temacie e-biznesu.

Podczas spotkań na żywo, zyskujesz możliwość rozmowy z prelegentami oraz nawiązania kontaktów z aktywnymi i twórczymi ludźmi podczas networkingu. Spotkania na żywo wymagają wcześniejszej rejestracji, gdyż liczba miejsc jest ograniczona (nie przegap okazji i zapisz się na newsletter aby otrzymać zaproszenie!).

Nie możesz być na żywo? Oglądaj materiały video!

Wszystkie wykłady Akademii są filmowane i publikowane kilkanaście dni po wykładzie na żywo. Możesz oglądać zajęcia i poruszane tematy z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Bez tracenia czasu i pieniędzy na dojazd.

Mało tego, materiały video są wzbogacane o dodatkowe slajdy, animacje i wyjaśnienia których nie było na żywo. Dostęp do zapisu wideo jest płatny.

Zapraszamy!