Wykładowcy Akademii Skutecznego E-biznesu

Adam Pioch

Na ścieżce przygody z komputerami jestem od lat 80. Moją miłość do komputerów rozpalił pan Andrzej Kurek (program „Spektrum” i „Sonda” w komunistycznej TV. Takie ówczesne Discovery). Pierwszy komputer na jakim opanowałem język Basic to Atari 800XL. Poznałem komputery od 8 bitowych do 64 bitowych. Już w 1994 roku zetknąłem się pierwszy raz z Internetem. Miałem wtedy Amigę z modemem USRobotics (modem mam nadal :)). Na tyle skutecznie zaraził mnie Internet, że już w 1998 roku publikowałem w prasie komputerowej kurs budowy stron www. Stworzyłem i sprzedałem z zyskiem kilka serwisów internetowych. Doradzam i wspierałem rozwój wielu e-biznesów. Od ponad 4 lat z pasją prowadzę szkolenia z szeroko pojętej tematyki e-biznesu. Posiadam, zdobyty w pocie czoła, certyfikat zaawansowanego mówcy organizacji Toastmasters International. Kolekcjonuję na starość wspomnienia. Literacki horror, groza okraszona muzyką symfoniczną to to, co lubię poza komputerami.
Bloguję: Adam.Pioch.pl

Paweł Wawrzyniak

Jako specjalista od e-commerce, pomagam firmom lepiej wykorzystać potencjał Internetu. Stworzyłem własny silnik sklepu internetowego i wiem jak wykorzystać istniejące rozwiązania techniczne do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w sieci. Zajmuję się optymalizacją witryn klientów, tak aby lepiej realizowały swoje zadania – czytaj przynosiły więcej zysku. Jestem gorącym zwolennikiem analityki internetowej i mierzenia skuteczności działań promocyjnych (certyfikat Google Analytics Individual Qualification).

dr inż. Andrzej P. Urbański

Edukację informatyczną zaczynałem od… dziurek w kartach i tasiemkach papierowych. Programy czekały wtedy na przeliczenie tydzień. Na początku lat dziewięćdziesiątych nawiązałem pierwszy kontakt e-mailowy z wykładowcami ze Stanów Zjednoczonych. W 1996 zrobiłem swoją pierwszą stronę internetową, a dwa lata później testowałem już zakupy on-line w pierwszych sklepach internetowych. Potem były jeszcze: edukacyjny system programowania, dosyć głośny program do rachunku sumienia, demo systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych, internetowa gra i społecznościowy serwis literacki, które programowałem i prowadziłem na poboczu zajęć z zakresu gospodarki elektronicznej dla studentów Politechniki Poznańskiej. Poprowadziłem prawie setkę prac dyplomowych, w dużej części realizując moje i studentów pomysły z zastosowań Internetu. Opublikowałem wiele artykułów naukowych, popularyzatorskich książek, opowiadań i wierszyków do elementarza, a nawet kilkanaście piosenek.

Krzysztof Jarosiński

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończone Studium Podyplomowe Rachunkowości i Finansów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywa pracując od ponad siedmiu lat w jednej z większych kancelarii prawnych w Poznaniu. Od 2009 r. prowadzi równolegle, wespół z Marcinem Błaszykiem, własną działalność prawniczą, pod nazwą Start-Up Legal Consulting s.c., w ramach której świadczy usługi prawne dla przedsiębiorców, w tym start-upów, którzy działają w sektorze nowych technologii, zwłaszcza w branży internetowej. Poza bieżącym doradztwem prawnym, prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm oraz przyszłych przedsiębiorców w zakresie prawa konkurencji, prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej oraz tzw. prawa Internetu.
Współtwórca bloga blaszyk-jarosinski.pl.

Marcin Błaszyk

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Odbył aplikację radcowską.
Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w jednej z większych kancelarii prawnych w Poznaniu. Od 2009 r. prowadzi  wspólnie z Krzysztofem Jarosińskim, własną działalność prawniczą, pod nazwą Start-Up Legal Consulting s.c., w ramach której świadczy usługi prawne dla przedsiębiorców, w tym start-upów, którzy działają w sektorze nowych technologii, zwłaszcza w branży internetowej.
Współtwórca bloga blaszyk-jarosinski.pl.
Poza bieżącym doradztwem prawnym, prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm oraz przyszłych przedsiębiorców w zakresie prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej, ochrony danych osobowych oraz tzw. prawa Internetu.
Współtwórca bloga blaszyk-jarosinski.pl.

Kamil Cebulski

Jego przygoda z biznesem w internecie rozpoczęła się w 2001 kiedy to stworzył magazyn „Escape” o tematyce komputerowej. Następnie było stworzenie księgarni e-biznesowych. Autor bestselera “Efekt Motyla” który zmotywował wielu ludzi do działania. Od tego momentu jest zapraszany na różne konferencje dotyczące przedsiębiorczości wśród młodych ludzi. Przez prasę nazywany od Polskiego Bila Gatesa do najmłodszego milionera w Polsce. Stał się przykładem i symbolem sukcesu młodego człowieka na arenie biznesowej.

Założył i prowadzi fundację promującą przedsiębiorczość oraz Alternatywną Szkołę Biznesu i Rozwoju Osobistego.

Kamil Kowalski

Przygodę z szeroko pojętym e-commerce zaczął zdobywać będąc jeszcze na studiach. Zaczęło się od zrobienia kilku stron i pozycjonowania… Ukończył Wyższą Szkołę Bankową z tytułem magistra, studiował informatykę na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza, kończąc na dyplomie licencjackim, a także na Politechnice, gdzie ukończył podyplomowe studia z systemów baz danych. Po tych doświadczeniach i zdobytej wiedzy przyszedł czas na pracę w korporacji, gdzie uczestniczył w dużych projektach software’owych. Obecnie prowadzi własną agencję interaktywną. O sobie mówi: „praktyk, a nie teoretyk”.

W wolnych chwilach pasjonat kitesurfingu i wakebordingu.
Współtwórca bloga blog.olicom.com.pl.

Tomasz Frontczak

Autor bestsellera „Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (ponad 5000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com organizującej szkolenia z reklamy w Google i tydzień szkoleń z marketingu Współpracuje naukowo z Instytutem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Założyciel serwisu Sprawny Marketing.

Na co dzień zaangażowany w projekt o bardzo długim horyzoncie czasowym: “Tata Igi i Sary”.

Agnieszka Okrzeja

Agnieszka Okrzeja ukończyła Edukację Artystyczną na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu (2006) oraz studium Zarządzania Przedsiębiorstwami Uniwersytetu Ekonomicznego (2011). Od 2007 roku zajmuje się marketingiem i Public Relations. Odpowiedzialna za strategię PR, promocję oraz wizerunek firm w Internecie i mediach społecznościowych. Koordynatorka działań PR dla rynku e-commerce. Założycielka Agencji komunikacji marketingowo-PR-owej. Na drodze zawodowej kieruje się pasją do ludzi pełnych energii twórczej, zaangażowanych w prowadzenie projektów biznesowych. Jej filozofią jest bardzo dobra jakość rozwiązań i wysoki poziom relacji biznesowych. Zawsze na pierwszym miejscu stawia słuchanie i prowadzenie wartościowej rozmowy z Klientem. Po godzinach miłośniczka koni i górskich wypraw konnych. Hoduje wielkiego rudego norweskiego kota.